Sunday, June 14, 2009

Ahmadinejad kekal sebagai Presiden Iran.

Saya begitu teruja dan mengucapkan tahniah di atas kemenangan Ahmadinejad sebagai Presiden Republik Islam Iran untuk penggal yang kedua. Apatah lagi beliau telah memperolehi peratusan undi yang begitu besar dan meninggalkan pesaingnya jauh ke belakang.

Kemenangan lelaki 'kecil' ini akan terus merimaskan dunia barat dan Israel kerana lelaki ini merupakan satu-satunya tokoh pemimpin dunia Islam yang begitu lantang dan berani menyanggah kebiadapan dan kejahatan barat. Sekurang-kurangnya masih ada sumber kekuatan bagi umat Islam untuk mendongakkan muka dari terus dihina, dilanyak sesuka hati oleh musuh-musuh Islam hasil kerjasama golongan munafikin.

Saya berbesar hati untuk menyatakan bahawa sekiranya ada 10 orang pemimpin Islam seperti Ahmadinejad ini, sudah pasti kedudukan umat Islam tidak seperti hari ini. Umat Islam pasti tidak akan berani diperlakukan sesuka hati. Malangnya, kita hanya mampu melihat bagaimana pemimpin umat Islam terdiri daripada golongan munafik yang jelas dan bangga bersekongkol dengan musuh-musuh Islam

Akhir kata, saya sekali lagi mengucapkan tahniah di atas kemenangan besar ini demi memastikan 'survival' negara Iran khasnya dan umat Islam dunia amnya akan terus dibela oleh tokoh 'kerdil' ini..

No comments:

Post a Comment